Hotpoint LV 672 A IX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Hotpoint LV 672 A IX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,4

JLIC 22-12-2007
Geschreven voor: Hotpoint LV 672 A IX

Wij hebben de Ariston vaatwasser, LV672AIX, nu een maand in gebruik maar zijn erg ontevreden over de kwaliteit, geluidsniveau en wasresultaat.
Bij de levering was de onderkorf van slechte kwaliteit, op sommige plekken als schuurpapier. Het geluidsniveau is duidelijk hoger dan onze 12 jaar oude Bosch. De onderkorf loopt tegen de deurrubbers aan. De bovenkorf loopt vast in z'n rails. Bij het sluiten van het zeepbakje buigt het metaal door. Na het wassen is er aanslag vooral op de glazen maar zelfs ook op het bestek. Er past minder in de vaatwasser dan onze vorige en we moeten de vaatwasser vaker laten draaien. De korven zijn niet handig ingedeeld. Dus voor ons geen Ariston of Indesit meer!